Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatosrko – Własnościowej w Suszu ogłasza nabór na stanowisko:pracownika ds. Administracyjnych i Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi.

 

 

1. Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku;
  • wykształcenie co najmniej średnie.

 

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

  • biegła znajomość pakietu MS Office;
  • obsługa programów czynszowych;
  • samodzielność, umiejętność organizacji pracy;
  • komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, dokładność, terminowość;
  • sumienność, zaangażowanie, inicjatywa;
  • wysoka kultura osobista;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi.

 

3. Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń interwencji mieszkańców w sprawach uszkodzeń, usterek,
  • wadliwego działania urządzeń i instalacji oraz elementów budynków;
  • organizacja, koordynacja i przydzielanie prac podległym pracownikom;
  • organizacja i kontrola działalności w zakresie zgłaszania i usuwania usterek oraz wad w administrowanych obiektach;
  • prowadzenie rejestrów zgłoszonych usterek i wad;
  • kontrola i nadzór właściwego użytkowania lokali przez mieszkańców;
  • kontrolowanie utrzymania prawidłowego stanu technicznego, porządku i czystości na administrowanym terenie;
  • prowadzenie dokumentacji / zlecanie kontroli okresowych wszystkich administrowanych obiektów wynikających z Prawa Budowlanego oraz regulaminów Spółdzielni;
  • zlecanie przeglądu sprawności technicznej i wartości użytkowej administrowanych obiektów;
  • nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i P.POŻ. w administrowanych obiektach;
  • podejmowanie decyzji i bezpośrednie załatwianie spraw wynikających z powierzonego zakresu czynności;
  • sprawowanie nadzoru nad wykonaniem obowiązków służbowych oraz przestrzeganiem obowiązujących przepisów i zarządzeń przez podległych pracowników;
  • nadzór oraz wyposażanie w narzędzie służące do zabezpieczenia pracowników i mienia spółdzielczego;
  • organizacja szkoleń pracowników w zakresie BHP i p.poż. oraz okresowych badań lekarskich;
  • prowadzenie spraw związanych z windykacją zadłużenia, w tym: monitorowanie stanu zaległości, wysyłanie wezwań do zapłaty, składanie pozwów do Sądu o egzekucję zadłużenia, współpraca z wydziałami Sądów oraz Komornikiem, dochodzenie roszczeń spornych;
  • współpraca z urzędami administracji publicznej oraz innymi instytucjami w celu prawidłowego funkcjonowania Spółdzielni;
  • organizacja oraz udział w zebraniach: Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni, Zebrania Rady Nadzorczej, Spotkania blokowe, inne zebrania;
  • prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zebrań Spółdzielczych;
  • sprawozdawczość i korespondencja w zakresie spraw członkowskich;
  • prowadzenie i aktualizacja rejestru członków;
  • prowadzenie akt członków;
  • prowadzenie spraw związanych z przyjęciem i ustaleniem członkostwa;
  • prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem spółdzielczych praw do lokalu na własnościowe prawo do lokalu;
  • przyjmowanie i nadawanie korespondencji listownej i elektronicznej;
  • prowadzenie i sporządzanie list obecności, ewidencji czasu pracy, rejestru wyjść służbowych i prywatnych;
  • prowadzenie dokumentacji spraw kadrowych, ewidencja urlopów pracowników Spółdzielni;
  • przyjmowanie, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
  • sporządzanie przelewów;
  • prowadzenie ewidencji kosztów na budynki;
  • sporządzanie dokumentów gospodarki cieplnej dla firmy rozliczającej ciepło oraz mieszkańców;
  • sporządzanie dokumentacji niezbędnej do rozliczania zużycia wody;
  • szkolenie wskazanych przez przełożonego pracowników z zadań objętych niniejszym zakresem obowiązków.
  • przestrzeganie dyscypliny pracy i regulaminów pracy Spółdzielni;
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Zarząd Spółdzielni.

 

4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny;
  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  • oświadczenie o niekaralności;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z art. 6 ust.1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r.). oraz z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celu naboru na stanowisko ds. Administracyjnych oraz GZM.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko – Własnościowej w Suszu z siedzibą przy ul. Piastowskiej 28, 14-240 Susz do dnia 22.01.2024r. do godz. 14:00.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. O dalszym przebiegu procedury naboru i terminach wybrani kandydaci będą poinformowani telefonicznie lub odrębnym pismem.

Więcej informacji na temat naboru można uzyskać dzwoniąc pod nr tel. 509-853-022.