Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatosrko – Własnościowej w Suszu ogłasza nabór na stanowisko:pracownika ds. Administracyjnych i Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi.
1. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku;
- wykształcenie co najmniej średnie.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- biegła znajomość pakietu MS Office;
- obsługa programów czynszowych;
- samodzielność, umiejętność organizacji pracy;
- komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, dokładność, terminowość;
- sumienność, zaangażowanie, inicjatywa;
- wysoka kultura osobista;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi.
3. Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń interwencji mieszkańców w sprawach uszkodzeń, usterek,
- wadliwego działania urządzeń i instalacji oraz elementów budynków;
- organizacja, koordynacja i przydzielanie prac podległym pracownikom;
- organizacja i kontrola działalności w zakresie zgłaszania i usuwania usterek oraz wad w administrowanych obiektach;
- prowadzenie rejestrów zgłoszonych usterek i wad;
- kontrola i nadzór właściwego użytkowania lokali przez mieszkańców;
- kontrolowanie utrzymania prawidłowego stanu technicznego, porządku i czystości na administrowanym terenie;
- prowadzenie dokumentacji / zlecanie kontroli okresowych wszystkich administrowanych obiektów wynikających z Prawa Budowlanego oraz regulaminów Spółdzielni;
- zlecanie przeglądu sprawności technicznej i wartości użytkowej administrowanych obiektów;
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i P.POŻ. w administrowanych obiektach;
- podejmowanie decyzji i bezpośrednie załatwianie spraw wynikających z powierzonego zakresu czynności;
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem obowiązków służbowych oraz przestrzeganiem obowiązujących przepisów i zarządzeń przez podległych pracowników;
- nadzór oraz wyposażanie w narzędzie służące do zabezpieczenia pracowników i mienia spółdzielczego;
- organizacja szkoleń pracowników w zakresie BHP i p.poż. oraz okresowych badań lekarskich;
- prowadzenie spraw związanych z windykacją zadłużenia, w tym: monitorowanie stanu zaległości, wysyłanie wezwań do zapłaty, składanie pozwów do Sądu o egzekucję zadłużenia, współpraca z wydziałami Sądów oraz Komornikiem, dochodzenie roszczeń spornych;
- współpraca z urzędami administracji publicznej oraz innymi instytucjami w celu prawidłowego funkcjonowania Spółdzielni;
- organizacja oraz udział w zebraniach: Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni, Zebrania Rady Nadzorczej, Spotkania blokowe, inne zebrania;
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zebrań Spółdzielczych;
- sprawozdawczość i korespondencja w zakresie spraw członkowskich;
- prowadzenie i aktualizacja rejestru członków;
- prowadzenie akt członków;
- prowadzenie spraw związanych z przyjęciem i ustaleniem członkostwa;
- prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem spółdzielczych praw do lokalu na własnościowe prawo do lokalu;
- przyjmowanie i nadawanie korespondencji listownej i elektronicznej;
- prowadzenie i sporządzanie list obecności, ewidencji czasu pracy, rejestru wyjść służbowych i prywatnych;
- prowadzenie dokumentacji spraw kadrowych, ewidencja urlopów pracowników Spółdzielni;
- przyjmowanie, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
- sporządzanie przelewów;
- prowadzenie ewidencji kosztów na budynki;
- sporządzanie dokumentów gospodarki cieplnej dla firmy rozliczającej ciepło oraz mieszkańców;
- sporządzanie dokumentacji niezbędnej do rozliczania zużycia wody;
- szkolenie wskazanych przez przełożonego pracowników z zadań objętych niniejszym zakresem obowiązków.
- przestrzeganie dyscypliny pracy i regulaminów pracy Spółdzielni;
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Zarząd Spółdzielni.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny;
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- oświadczenie o niekaralności;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z art. 6 ust.1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r.). oraz z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celu naboru na stanowisko ds. Administracyjnych oraz GZM.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko – Własnościowej w Suszu z siedzibą przy ul. Piastowskiej 28, 14-240 Susz do dnia 22.01.2024r. do godz. 14:00.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. O dalszym przebiegu procedury naboru i terminach wybrani kandydaci będą poinformowani telefonicznie lub odrębnym pismem.
Więcej informacji na temat naboru można uzyskać dzwoniąc pod nr tel. 509-853-022.