Aktualności
Zapytanie ofertowe
- Szczegóły
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przedmiot zamówienia:
Spółdzielnia Mieszkaniowa L-W w Suszu zaprasza do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dachu płaskiego (stropodachu)budynku wielorodzinnego (blok mieszkalny), o powierzchni ok. 490 m², zlokalizowanego w Suszu.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
Zakres prac:
-
Demontaż istniejącego pokrycia dachowego, jeżeli będzie to wymagane (w zależności od stanu technicznego).
-
Naprawa lub wykonanie nowego pokrycia dachowego, np. z papy termozgrzewalnej, z odpowiednim spadkiem i zabezpieczeniem przeciwwilgociowym.
-
Docieplenie stropodachu metodą wdmuchiwania izolacji celulozowej(blow-in), zgodnie z obowiązującymi normami i zaleceniami producenta materiału.
-
Wykonanie wentylacji stropodachu– montaż odpowietrzników/kominków wentylacyjnych w ilości i rozmieszczeniu zgodnym ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną.
-
Wykonanie wszystkich niezbędnych obróbek blacharskich, w tym:
-
Obróbki kominów,
-
Obróbki ogniomurów, attyk, krawędzi dachu,
-
Obróbki wywiewek, przejść instalacyjnych, ewentualnych włazów dachowych.
-
-
Uzupełnienie i uszczelnienie przejść instalacyjnych(wentylacja, anteny, przewody).
-
Wykonanie ewentualnych napraw konstrukcji dachowej, jeżeli zostaną stwierdzone uszkodzenia po zdjęciu warstw wierzchnich (po wcześniejszym uzgodnieniu z inwestorem).
-
Wykonanie prób szczelności i odbiorów technicznych.
-
Wywóz i utylizacja odpadów budowlanychpowstałych w trakcie prac.
-
Zabezpieczenie terenu robótoraz przywrócenie go do stanu pierwotnego po zakończeniu prac.
Wymagania wobec wykonawcy:
-
Udokumentowane doświadczenie w realizacji podobnych prac na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych.
-
Posiadanie ważnego ubezpieczenia OC działalności gospodarczej.
-
Przedstawienie szczegółowego kosztorysu ofertowego (z wyszczególnieniem materiałów, robocizny, sprzętu, transportu itp.).
-
Prosimy o podanie:
-
planowanego terminu rozpoczęcia i zakończenia robót,
-
długości okresu gwarancji na wykonane prace (preferowane minimum 5 lat),
-
informacji o zastosowanych materiałach i producencie systemów dachowych.
-
-
Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac zgodnie z przepisami BHP oraz obowiązującymi normami budowlanymi.
Termin i forma składania ofert:
Termin składania ofert: do dnia 26 września 2025 r.
Oferty można składać:
-
Mailowona adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
Osobiściew siedzibie Spółdzielni: ul. Piastowska 28, 14-240 Susz
Dodatkowe informacje:
-
Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zarządem Spółdzielni.
-
Wybór wykonawcy zostanie dokonany na podstawie: ceny, terminu realizacji, doświadczenia oraz warunków gwarancji.
-
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do:
-
odrzucenia ofert niekompletnych lub niespełniających warunków zapytania,
-
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
-
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
>P O B I E R Z<
Zbliża się rozpoczęcie sezonu grzewczego
- Szczegóły

ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie okresowego przeglądu instalacji elektrycznej
- Szczegóły
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie okresowego przeglądu instalacji elektrycznej
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa w Suszu z siedzibą ul. Piastowska 28, 14-240 Susz, zaprasza do składania ofert na wykonanie okresowego przeglądu instalacji elektrycznych oraz pomiarów ochronnych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane i obowiązującymi normami.
I. Zakres zamówienia obejmuje:
-
1. Wykonanie 5-letniego okresowego przeglądu stanu technicznego instalacji elektrycznych,
2. Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej (impedancja pętli zwarcia, rezystancja uziemienia, ciągłość przewodów ochronnych),
3. Przegląd i pomiary instalacji odgromowej,
4. Sporządzenie protokołów cząstkowych dla każdego lokalu i budynku oraz dokumentacji zbiorczej w formie papierowej i elektronicznej (PDF).
II. Obiekty objęte przeglądem:
14 budynków mieszkalnych wielorodzinnych – łącznie 298 lokali mieszkalnych,
1 budynek/pawilon handlowo-usługowy.
III. Forma rozliczenia:
Rozliczenie nastąpi na podstawie:
1. Ceny jednostkowej netto za 1 lokal mieszkalny,
2. Ceny ryczałtowej netto za przegląd budynku/pawilonu handlowo-usługowo-biurowego.
IV. Tabela ofertowa (do wypełnienia przez Wykonawcę):
Lp. |
Przedmiot wyceny |
Ilość |
Cena jednostkowa netto |
Wartość netto |
VAT (%) |
Wartość brutto |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
Przegląd instalacji w lokalu mieszkalnym |
298 lokali |
………… zł |
…….. zł |
….% |
……….. zł |
2 |
Przegląd pawilonu handlowo-usługowo-biurowego |
1 obiekt |
Ryczałt: ………. zł |
…….. zł |
….% |
……….. zł |
|
Łącznie: ……….. zł |
|
|
V. Wymagania wobec oferenta:
Uprawnienia SEP (G1 E i D),
Doświadczenie w przeglądach dla spółdzielni/wspólnot,
Dostarczenie kompletu dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej,
Gotowość do rozpoczęcia prac zgodnie z ustalonym harmonogramem.
VI. Termin realizacji:
Preferowany termin wykonania: IV kwartał 2025 r.
Oferent może zaproponować własny termin w ofercie.
VII. Kryteria oceny ofert:
Cena – 70%
Termin realizacji – 20%
Doświadczenie i referencje – 10%
VIII. Termin i sposób składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 12 września 2025 r., drogą: elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
-
osobiście lub pocztą: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa w Suszu, ul. Piastowska 28, 14 - 240 Susz
IX. Kontakt i dodatkowe informacje:
Osoba do kontaktu: Mariusz Gołębiowski
T: 509853022
Do pobrania >klik<