Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suszu
  • Aktualności
  • Dane Kontaktowe
  • Inwestycje
  • Przetargi
  • IKM - Internetowe Konto Mieszkańca

Aktualności

Uruchomienie C.O.

Szczegóły
Opublikowano: 16 wrzesień 2022
Informujemy, że w dniu  19.09.2022r. (poniedziałek) uruchomiane będzie centralne ogrzewanie. 
Prosimy o ustawienie termoregulatorów  na „5” oraz o informowanie Spółdzielni o niepożądanych sytuacjach spowodowanych, m.in. przez dopuszczanie wody do instalacji. W miarę możliwości prosimy również o obecność w mieszkaniach. 

Zmiana Regulaminu rozliczania mediów oraz kosztów C.O. i C.W.U.

Szczegóły
Opublikowano: 17 sierpień 2022
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko – Własnościowej w Suszu informuje, że w dniu 09.08.2022r. Rada Nadzorcza podjęła uchwałę o zatwierdzeniu nowego  Regulaminu rozliczania mediów oraz kosztów ogrzewania mieszkań, podgrzewania wody w zasobach zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową Lokatorsko- Własnościową w Suszu.
Zmiany dotyczą sposobu oraz terminu rozliczania kosztów podgrzania wody (koszty podgrzania wody będą rozliczane raz na kwartał).
Treść nowego Regulaminu dostępna jest w siedzibie Spółdzielni przy ul. Piastowskiej 28 oraz w wersji elektronicznej w zakładce "Regulaminy".

Walne Zebranie Członków Spółdzielni - 2022

Szczegóły
Opublikowano: 10 maj 2022
Zgodnie z § 133 pkt 2 ust. 18 Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko – Własnościowej w Suszu, Zarząd Spółdzielni zwołuje Walne Zgromadzenie Członków, które odbędzie się w dniu 25 maja 2022 roku o godzinie 17:00 w świetlicy Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Piastowskiej 28 w Suszu.
 
Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie prawomocności zwołania Walnego Zgromadzenia.
2. Wybór Prezydium: Przewodniczącego, Zastępcy oraz Sekretarza Walnego Zgromadzenia.
3. Przyjęcie protokołu z ostatniego Walnego Zgromadzenia Członków, Regulaminu oraz porządku obrad.
4. Wybór Komisji uchwał i wniosków.
5. Sprawozdanie z działalności Zarządu i zatwierdzenie.
6. Sprawozdanie z działalności Rady Nadzorczej i zatwierdzenie.
7. Sprawozdanie z działalności finansowo – księgowej.
8. Podjęcie Uchwał w sprawach:
a) zatwierdzenia sprawozdania z działalności finansowo – księgowej,
b) udzielenia absolutorium Członkom Zarządu,
9. Wolne wnioski.
10. Przyjęcie protokołu Komisji uchwał i wniosków.
11. Zamknięcie obrad.
 
Dokumenty, tj.: Sprawozdanie z Działalności Zarządu, Sprawozdanie z Działalności Rady Nadzorczej,  Sprawozdanie z Działalności Finansowo - Księgowej, protokół z ostatniego Walnego Zgromadzenia Członków, Statut Spółdzielni oraz projekty uchwał zostaną wyłożone 14 dni przed datą Walnego Zebrania, w biurze Spółdzielni. Zapraszamy do zapoznania się z ich treścią.
 
 
 

Uwaga Mieszkańcy

Szczegóły
Opublikowano: 07 kwiecień 2022

Informujemy, że w miesiącach kwiecień – czerwiec firma „Vectra” prowadziła będzie prace modernizacyjne sieci mające na celu poprawę jakości usług TV i NET.

 

Informacja o szczegółowych terminach prowadzonych prac na poszczególnych budynkach zostanie umieszczona na tablicach ogłoszeń.

 

 

 

Strona 6 z 23

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...

Menu

  • Aktualności
  • Statut
  • Regulaminy
  • Struktura organizacyjna
  • Uchwały
  • Galerie

Kontakt

Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa w Suszu

Godziny otwarcia biura:
pn. - pt. od 7:00 do 16:30

Adres:
ul. Piastowska 28
14-240 Susz

Tel/fax: (0-55) 2786128

e-mail: smsusz@wp.pl

e-mail: prezes-smsusz@wp.pl

NIP: 581-000-76-34

REGON: 001333778

Awaria?

W razie awarii prosimy dzwonić pod nr telefonu:

1. Nr alarmowy - 509-630-476

2. Awarie sieci wodno-kanalizacyjnej: 512-035-446


Do góry

© 2025 Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suszu