Zgodnie z § 133 pkt 2 ust. 18 Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko – Własnościowej w Suszu, Zarząd Spółdzielni zwołuje Walne Zgromadzenie Członków, które odbędzie się w dniu 16 kwietnia 2020 roku o godzinie 17:00 w świetlicy Spółdzielni przy ul. Piastowskiej 28.
Porządek obrad:
-
Otwarcie obrad i stwierdzenie prawomocności zwołania Walnego Zgromadzenia.
-
Wybór Prezydium: Przewodniczącego, Zastępcy oraz Sekretarza Walnego Zgromadzenia.
-
Przyjęcie protokołu z ostatniego Walnego Zgromadzenia Członków, Regulaminu oraz porządku obrad.
-
Wybór Komisji uchwał i wniosków.
-
Sprawozdanie z działalności Zarządu i zatwierdzenie.
-
Sprawozdanie z działalności Rady Nadzorczej i zatwierdzenie.
-
Sprawozdanie z działalności finansowo – księgowej.
-
Podjęcie Uchwał w sprawach:
-
zatwierdzenia sprawozdania z działalności finansowo – księgowej,
-
zaciągnięcia najwyższej sumy zobowiązań,
-
zaciągnięcia najwyższej sumy zobowiązań dla budynku Os. J. Korczaka 3,
-
zaciągnięcia najwyższej sumy zobowiązań dla budynku Os. J. Korczaka 6,
-
zaciągnięcia najwyższej sumy zobowiązań dla budynku Os. J. Korczaka 9,
-
zaciągnięcia najwyższej sumy zobowiązań dla budynku ul. Mickiewicza 19,
-
zaciągnięcia najwyższej sumy zobowiązań dla budynku ul. Piastowska 20.,
-
udzielenia absolutorium Członkom Zarządu,
-
Przyjecie protokołu Komisji uchwał i wniosków.
-
Dyskusja.
-
Zamknięcie obrad.
Dokumenty, tj.: Sprawozdanie z Działalności Zarządu, Sprawozdanie z Działalności Rady Nadzorczej, Sprawozdanie z Działalności Finansowo - Księgowej, protokół z ostatniego Walnego Zgromadzenia Członków, Statut Spółdzielni oraz projekty uchwał zostaną wyłożone 14 dni przed datą Walnego Zebrania, w biurze Spółdzielni. Zapraszamy do zapoznania się z ich treścią.